onsdag 12 juni 2013

Vårt smultronställe



I sommar kommer vi att hyra ut vår kära stuga några veckorna 26, 27, 32, 33. Den ligger mellan Nyköping och Norrköping och ca 15 min bilresa från Kolmårdens djurpark. Läget är enskilt med bara en granne. Bad i sjö finns en kort promenad bort. Det finns fyra sköna sängar, alla bekvämligheter man kan tänka sig utom diskmaskin och tvättmaskin : ) Stugan är helt renoverad och mycket charmig. Fräsch dusch och toalett och nyrenoverat kök. Hör av dig till mig vid intresse ylva at darlingthings.se. 4000 kr /vecka. 
Foton: Ken Pils


3 kommentarer:

  1. Men Å så fint, helt perfekt! Lyckliga den som får bo där nån vecka i sommar :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint! Hade vi inte haft semestern bokad redan hade jag gärna hyrt. Men kanske att ni hyr ut igen nästa sommar? Ska lägga detta på minnet.

    SvaraRadera
  3. Åh,vad underbart. I år kan vi inte men jag hoppas att jag får läsa något liknande inlägg nästa år och då kommer jag att nappa direkt.

    Trevlig sommar!
    Malin

    SvaraRadera